21 Aralık 2016 Çarşamba

Scrum Master Kontrol Listesi

Gecen ay Scrum Master kontrol listesi dokümanını Türkçe'ye çevirmekle haşır neşir oldum. Veeee tamamladım. Birkaç sayfalık basit bir döküman gibi görünmüştü başta, oysaki tahmin ettiğimden çok daha uzun sürdü (Planlanmamış durumun planlanmış proje sürecini baltalamasını adım adım yaşadım :) ).


Maalesef, Scrum konusunda Türkçe kaynak pek yok, bulabildiklerim de terimleri İngilizce kullanmaya devam etmişler. O yüzden terimleri çevirirken çok zorlandım, pek çoğunda kaynak araştırmam gerekti. Şu sayfayı bundan sonraki çevirilerde kullanmak üzere oluşturdum zaten. 

Bundan sonraki hedefim http://scrumreferencecard.com/ sayfasındaki dokümanın çevirisi. Güzel bir özet olmuş. Türkçe kaynak olarak işe yarayabileceğini düşünüyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder